Tips en tricks van de service afdeling van HEIDENHAIN

Hebt u vragen over onderwerpen die betrekking hebben op onze klantenservice? 

In deze rubriek vindt u regelmatig nuttige informatie die u snel verder helpt bij uw dagelijkse werkzaamheden.

Wij zorgen ervoor dat u productief blijft

De beschikbaarheid van onderdelen en apparaten en een snelle levering zijn voor de klantenservice van HEIDENHAIN niet de enige belangrijke criteria om uw productiviteit te handhaven of zo snel mogelijk te herstellen. Daar doen we nog veel meer voor...

De klantenservice van HEIDENHAIN heeft originele reserveonderdelen en vervangende apparatuur niet alleen in het centrale magazijn van de hoofdvestiging in Traunreut op voorraad, maar houdt deze ook bij regionale en servicemagazijnen op de belangrijkste markten ter wereld beschikbaar voor een snelle levering. Zo kunnen we bijvoorbeeld in Europa een snelle levering in minder dan 24 uur garanderen.

Deze service bieden wij niet alleen voor onze huidige producten. Bij HEIDENHAIN vindt u vervangingsoplossingen voor componenten die tot 20 jaar oud zijn. Hiermee kunt u vertrouwde, betrouwbare machines lange tijd in goede staat houden en duurzaam gebruiken.

Bijzonder interessant is voor u de Refurbished-service, waarmee u uitzonderlijk snel en voordelig een defect HEIDENHAIN-component in uw machine kunt vervangen. U ontvangt onmiddellijk een nieuw of refurbished toestel zodat u uw machine meteen weer in kan zetten. Het defecte onderdeel stuurt u daarna naar ons terug. Het wordt door de serviceafdeling van HEIDENHAIN gerepareerd en eventueel weer als refurbished toestel gebruikt.

De servicemagazijnen zorgen echter niet alleen voor een optimale levering van onderdelen bij reparaties. Via de klantenservice van HEIDENHAIN zijn ook afzonderlijke onderdelen voor speciale constructies verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij de lineaire encoders LC en LS of diverse roterende encoders. Hiermee kunt u als machinefabrikant snel en flexibel reageren wanneer bij de opbouw van een installatie toch eens niet alles zo moet passen als gepland en u onderdelen in alternatieve uitvoeringen, bouwgroottes, lengtes, etc. nodig hebt.

En overigens: de klantenservice van HEIDENHAIN voorziet u niet alleen van originele reserveonderdelen en vervangende apparatuur van HEIDENHAIN. Wij zijn ook uw aanspreekpunt voor diensten, onderdelen en apparaten van veel merken binnen het HEIDENHAIN-concern en hebben bijvoorbeeld ca. 2400 AMO-apparaten op voorraad.

Hebt u nog vragen over originele onderdelen en vervangende apparatuur of over ruilapparatuur? Of bent u geïnteresseerd in extra service-aanbiedingen zoals een verlengde garantie? Neem dan contact met ons op:

Helpdesk reserveonderdelen en reparaties

 +32 54 51 52 10

service@heidenhain.be

Of bij internationale aanvragen:

+49 8669 31-3123

service.order@heidenhain.de

Contactpersoon – Service

Service-ondersteuning

+32 54 51 52 10

service@heidenhain.be
Contactpersoon – Verkoop

Afdeling verkoop

+32 54 34 31 58

sales@heidenhain.be

HEIDENHAIN Service News

Onze nieuwsbrief HEIDENHAIN Service News, houdt u op de hoogte over de HEIDENHAIN Service afdeling.

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang informatie en updates.